Sama strona firmowa to nie wszystko. Sprawdź, jak ją wypromować!

Strona firmowa to internetowa wizytówka biznesu. Żeby jednak dotrzeć ze swoją ofertą do jak najszerszego grona odbiorców, warto zdecydować się na jej promocję. Jakie metody reklamy internetowej wybrać?

Strona widoczna w wyszukiwarce

Z wyszukiwarek internetowych każdego dni korzystają miliony użytkowników. To również miejsce, w którym realizowane są działania reklamowe wyróżniające się bardzo wysoką efektywnością. Do reklamy w wyszukiwarkach zaliczają się: pozycjonowanie stron internetowych (SEO) oraz reklama Google Ads. Co robią strony www które sprzedają?

Pozycjonowanie to metoda reklamowa, która polega na odpowiedniej optymalizacji strony internetowej i na działaniach prowadzonych poza nią, na przykład publikacji treści sponsorowanych. Celem jest podwyższenie pozycji, na której strona wyświetla się w wynikach wyszukiwania.

Google Ads to system reklamowy, który promuje strony przez sponsorowane boksy w wyszukiwarce Google, oznaczenia na mapach Google i w innych serwisach obsługiwanych przez firmę.

Siła mediów społecznościowych

Dzisiaj marketing internetowy bardzo często wykorzystuje media społecznościowe jak Facebooku, Instagram czy Youtube.

Konto w social media samo w sobie jest skuteczną metodą promocji. Umożliwia publikowanie wpisów oraz kontakt z fanami. Dodatkowo serwisy społecznościowe oferują własne systemy promocji, które umożliwiają precyzyjne dotarcie do ich użytkowników.

Wysyłka e-maili reklamowych

Ne można zapominać też o jednej z najstarszych metod promocji internetowej, czyli o e-mailach reklamowych. Najlepiej, aby były to e-maile docierające do konkretnej grupy docelowej firmy, na przykład newslettery.

Powyższe usługi można zlecić w agencjach marketingu internetowego, a także w agencjach, które prowadzą tworzenie stron internetowych i zajmują się ich promocją. Wybór sprawdzonej agencji to pewność, że strona będzie promowana skutecznie!

Likes:
0 0
Views:
774
Article Categories:
FirmaInternet

All Comments

  • Piszę tę recenzję, ponieważ nie tylko lubię wasz blog, ale także jestem zagorzałym fanem marketingu. Zajmuję się projektowaniem od prawie 10 lat i mam sklep sprzedający koszulki i torby z nadrukami. Uwielbiam czytać artykuły o marketingu i reklamie, więc naprawdę wasz artkuł zainspirował mnie do nowych działań promocyjnych.

    artpress 16 lutego, 2022 9:00 pm Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *